Vädret

Måste börja att skriva om vädret, för det är så konstigt och ett väldigt omtalat ämne. Ena dagen är det nästan 30 grader varmt och nästan för varmt och andra dagen kan man nästan tro att det är i slutet av augusti för det spöregnar är kallt och blåser. Vädret är helt hopplöst. Trodde verkligen i torsdags och i fredagas att värmen var påväg tillbaka efter några veckors regn, men så var det ju inte för i går regnade det nästan hela dagen. Ock det blir nog inte mycket bättre väder idag heller. Men det är så tråkigt för jag tycker att det inte finns lika mycket att göra. Halva sommaren har gått nu men det är ett tag kvar till hösten så det hinner väll ändra sig vädret får vi hoppas:) Hoppas iaf att det blir uppehåll så man kan vara ute iaf:)

I år har affärerna börjat med rean lite tidigare än vad de brukar, det är nog på grund av vädret det med. Det är inte så många som köper sommarkläder när man inte har sån stor användning av det på grundav vädret. Sen gör affärerna plats för höstkollegonerna som börjar komma nu. Har sett på många webbsidor att de har börjat att sälja höstkläder. Och jag blir så sugen men det känns lite konstigt att börja vilja handla höstkläder i mitten av sommaren, och mera kläder kommer det nog komma. Jag tror att till hösten kommer modet bli superbra,färgerna och materialen. Så jag börjar längta efter hösten redan nu mitten av sommaren. Sen blir jag att längta efter alla mysiga stunder ,man kan tända ljus och dricka te och bara mysa när det börjar bli mörkt ute på kvällarna och titta på någon bra film:)Sen när alla löven börjar få alla vackra färger på sina blad, det är hur mysigt som hellst då att ta en promenad :) 
Får väl se hur det blir med vädret fast hösten är mysig så vill jag bara ha sommar nu och kunna njuta av den:)


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0