Sol

I morse vaknade jag av att solen sken :) En underbar känsla. Men jag tycker att det är för kallt för att sola än så ingen solning idag men om solen håller i sig så kanske det blir i slutet av veckan.

Igår så blev det inget skrivande på kvällen så jag får lägga upp en bild nu på vad det blev för middag igår.
Vi hade lite svårt att komma på vad vi var sugna på  men sen fick vi syn på lax så det blev det, med en god sås till :) 


Jag fick lite gjort här hemma igår som jag hade planerat. Började med badrummet så nu är det super fint och lite ordning  i badrumsskåpet.igen. Efter det så dammsög jag hela huset så nu har jag det gjort, men det blir så dammigt fort så det dröjer nog inte många dagar tills jag måste göra om det. Men det är skönt nu iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0