Lördag

Idag har det regnat lite då och då, det har kommit några skurar. Ena sekunden skiner solen och det är varmt och skönt och nästa åskar det och spöregnar, och så har det hållit på idag. Men jag har fått lite gjort iaf , jag har fixat lite med mina hyllor (men de är inte riktigt klara än), städat garaget (så nu är det lite bättre) sen har jag ätit lite gott med, blandannat jordgubbar:)



Sen åkte godisbilen förbi och stannade till utanför vårat hus så jag och pappa gick och kikade vad dem hade för utbud, hihi. De hade olika sorters haribo påsar med blandannat nappar i olika smaker, andra påsar med olika sorters godis ,tuggumi, chokladcigaretter, marabou chokladkakor, olika chokladbitar (diam, sport m.m)  chips, läsk och lite annat (typiskt kioskgodis). Lite dyrare än i affären, men det kan vara bra om man kanske är sugen någon fredag och inte har nått godis hemma. Det kommer inte bli varje fredag som jag kommer handla när den stannar utanför men det var nog inte sista gången heller som  jag handlade av den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0