Längtar

Hur ska jag börja, hmm...
Min släckt, den som jag och min familj umgås med eller vad man ska säga (svårt att förklara) betyder verkligen allt för mig. Jag känner mig så hemma och älskar dem verkligen<3 Och nu råkar det vara så att vi ska åka till stockholm med dem den 22 Juli och gå på Allsång på skansen och bo på hotell. Första gången jag fick höra om det hållde jag på att krypa ur skinnet av glädje trodde inte det var sant, det var för bra för att vara sant så jag och B bestämmde oss för att hålla tyst om det tills det var bestämt och nu är det ganska säkert eftersom hotell är bokat och tågbiljetter m.m. Det kommer verkligen bli helt underbart. Allt är klart, och det känns så bra. Min familj och B:s. familj ska bo på samma hotell, och jag och B ska dela hotellrum och göra allt som man får och inte få göra, sen ska de andra bo på något annat hotell, eller om det är samma har inte så stor koll. Men iaf det kommer bli så kul. B brukar jag träffa gansak ofta, men ändå för sällan, senast var i vintras när vi firade nyår. Men de andra blir lite mera sällan bara någon gång ibland. Det var mera när jag var mindre. Men det ska bli helt underbart de närmaste veckorna jag ska verkligen njuta. Så här ser det ut ungefär:
Nästa onsdag kommer B hit själv, sen på måndaen kommer hennes föräldrar och våran "morbror/farbror". Så vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt innan de kommer, vi har mcyket kul som vi planerat in innan. Vi kommer sova hemma hos oss så det kommer vara fullt hus. På tisdagen åker vi till stockholm och sover på hotell och går på skansen och shoppar. Sen bär det av hem till dem:) Det ska bli så kul, så nu längtar jag verkligen.
Ska försöka fördriva tiden bra nu det kommande dagarna så det snabbt blir onsdag och B kommer . Men det är ganska mycket som jag måste fixa innan, men det hinner jag nog.
Hoppas och vet verkligen att de närmaste/kommande veckorna kommer bli helt underbara( Peppar peppar) med mycket god mat och många minnen att bevara:)
Ska försöka ta mycket kort och skriva om det i bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Alltså Faan vad jag Längtar...Kan knapps Berga mig tills jag kmr till er :D Vi synns snart (: Pusssssss<3

2008-07-07 @ 23:21:12
Postat av: Anonym

Åhh vad roligt! jag ska också åka till stockholm på tisdag, men är bara där typ max en timme sen bär det vidare till Öland!!!!!!! :D

2008-07-19 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0