Hamburgare

Igår så gjorde jag hamburgare till mig och pappa. De blev jätte goda:)



Jag gjorde även klart mina hyllor igår och satte upp dem, men bild kommer senare när de står saker på som det är tänkt.
idag har jag städat mest, för i morogn kommer B., som jag längtar/längtat. Imorgon den här tiden så är hon här förhoppningsvis, hihi.
Resten av dagen så ska jag väl städa lite mera och fixa lite småsaker, klippa gräsmattan och titta på Allsång på skansen och Midsomer murder. Sen ska jag även besöka min morbror och fika lite :)
Och jag kan inte fatta det om en vecka den hära tiden så är vi i Stockholm, det ska bli så otroligt kul, men nu eftresom B. kommer så kan vi längta tillsammans så då kommer nog tiden gå lite fortare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0