Gott gott

Om det är något som jag varit sugen på nu några dagar så är det tacos. Stark köttfärs med lite kall gräddfil och kalla grönsaker. Det vattnas verkligen. Ska försöka äta det någon dag nästa vecka när B. kommer:)
Ska ladda upp en liten bild, jag hade ingen själv som jag tagit eftersom jag inte ätit tacos på evigheter. Och om jag tog en bild själv så hade skalet/brödet varit överfyllt av massa gott så det bara rinner sås och ramlar av grönsaker. mums vad sugen jag är:)



Men jag är även sugen på andra saker som skulle vara gott som lite efterrätt efter tacosen.
Det skulle sitta fint med lite choklad just nu. Ren choklad både mörk,ljus och vit är så gott:)




Men jag skulle även kunna tänka mig att äta nått som smakar choklad och innehåller choklad och då skulle jag ta en chokladmuffins:) Som dem hära på bilden som det bara rinner choklad ur, det ser verkligen smaskigt ut:)



Eller en chokladboll skulle med vara gott.

Fast en liten chokladboll är så liten och skulle inte räcka för att täcka mitt sötsug/chokladsug  nu så jag skulle vilja ha flera:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0