Fix


Igår blev det till att fixa min blogg lite. Innan var den inte alls jag, så opersonlig,  men nu börjar den bli lite mera jag men det är lite saker som fattas, ska se hur jag ska försöka lösa det. Nu är det iaf bättre än förut:)
Igår gjorde jag någonting hela tiden men ingenting nyttigt precis. Jag skulle testa att laga middagen igår så det gjorde jag och jag bestämde mig för att laga min egna  ärtsoppa, alltid kul att testa något nytt. Och den blev faktiskt riktigt god, för att vara ärtsoppa. Mamma och pappa gillade den iaf för det var dem jag bjöd.
Idag har jag målat mina två hyllor jag har gjort, men bara grundmålat, ska fortsätta imorgon med med dem. Det ska bli så kul när dem är klara och uppe på väggen. Då kommer det en liten bild i bloggen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0