Fettis vecka!

Nu har jag inte skrivit på några dagar, det har hänt ganska mycket fast kanske inte något som är så jätte intressant. Det har iaf varit kul:) I onsdags så städade jag hela morgonen (fast det var inte så kul)  för vid lunch så skulle jag och mamma äntligen hämta B. på tåg stationen. På kvällen åt vi tacos och det är så gott, älskar det :) jag har varit sugen på det flera veckor innan. Kan äta hur mycket som hällst av det. Sen på kvällen så gick vi till vårat hallonställe och plockade hallon, super gott:)



I dag åt vi taco tårta och det är nästan lika gott som tacos, fast jag tog tyvärr inget kort. Men förhoppningsvis så ska jag göra det flera gånger och då kommer det en bild.
I torstadgs så var vi på stan och fikade, på världens goaste kakor, jag bara älskar dem. Sen blev det en mcFlurry (eller hur det stavas) Som det har blivit några stycken av den här veckan.
Igår så åkte vi till borlänge och shoppade.  Det är mycket som man ska hinna med att visa, men vi har iaf hunnit med det som är viktigast och det är att äta. Vi har våran fettis vecka/veckor just nu och gud vad mycket gott vi har ätit och som vi kommer äta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0