Äntligen sol och värma

Idag har det varit en super skön dag med mycket sol och värme, har njutit av den hela dagen:) 
Jag vaknade av att det var något som lät, då var det pappa som börjat riva ner taket(tegelpannorna) för vi ska lägga nytt tak :) Så han slänge dom i en stor konteiner på gården så varje gång han slängde i en så smälde det i hela kvarteret typ så det gick verkligen inte att sova(tyckte lite synd om grannarna med *:P) Så jag började dagen ganska tidigt med att kratta upp efter att jag klippte gräset igår, innan det blev för hett. Medans jag iaf var vaken.
Sen har jag även byggt två "hyllor" men jag måste måla dom och så innan dom kommer upp på väggen. Lägger ut en bild senare när jag fått upp de och så men det kan nog ta ett tag :P

Har pratat i telefon ungefär femtio elva gånger idag.. vi håller på att planera lite över "skansen resan" om några veckor:) Men det berättar jag lite mera om när det är 100% säkert.
Har inte så mkt mera att skriva och berätta om nu, får se vad jag hittar på i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0