Grekland

Nu har vi bokat resa och allt eller för någon dag sedan så det bär av till Grekland på söndagmorgon. Det känns så bra, helt underbart jag ser verkligen ifram emot det, ligga på stranden,bada ,dricka fina drinkar (:
Som tur är så är vi lediga ifrån skolan idag så har massa saker jag ska fixa innan vi åker om två dagar eller en och en halv dag.  Ska inhandla lite saker, packa , hälsa på min morbror, träffa C m.m. Jag har iaf skaffat batterier till kameran ,det viktigaste så det blir nog bra (:
Får se om jag kommer skriva nått inlägg innan vi åker annars kommer det väl när jag kommer hem (:


Greece here I come(:

Kommentarer
Postat av: Emma pemma

ska du inte träffa mig? :O

2008-08-22 @ 17:16:29
URL: http://ploomonpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0